Mar 4, 2014

Krig på internet


Just som jag hade haft min kvällsritual som går ut på att tända så många ljus jag hittar och var påväg att slänga mig på soffan med en kopp te så ringde mamma. Istället blev det nästan en timmes krig på internet att hitta tågbiljetter till min kära mor som skall resa fram och tillbaka över hela Finland inom kort, för att hälsa på sitt barnbarn såväl sina lurviga barnbarn här i Helsingfors. Det skall bli så kul att få mamma på besök, så jag bemödade mig mer än gärna. Nu har jag skaffat henne alla biljetterna hon behöver, så det blir att slänga sig på soffan, at last. 

Så om en månad har jag mamma här i soffan bredvid mig. Då skall det också shoppas och ha kul. Saknar dej så. Puss.


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!