Mar 5, 2014

Shopping eller shopping?

Hälften av veckan avklarad, galant! *high five* Och i övermorgon är det redan fredag. 
Nu så skall jag inte bara längta efter veckoslutet, utan koncentrera mig på vad denna dag har för roligt att ge. Har funderat på att antingen åka in en sväng till stan och lugna min shopping abstinens, eller så skall jag storstäda. Hur jag än väljer så tror jag att shopping står på agendan. För oftast när jag har städat så får jag inspiration till att ändra om lite i inredningen. Hihi.. Så shopping blir det idag högst troligen. 

Vad skall ni göra idag? Visst är det härligt på så gott humör man kan bli av att det nalkas vår i luften? 

Puss på er!


Hoodie från Victoria's Secret. Me love. 

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!