Feb 24, 2014

Date night, gig, friends and great food!

Hej Darlings! 

Nu har jag äntligen börjat vänja mig lite vid att vara tillbaka här i Helsingfors. Jag har haft massvis på agendan så jag ursäktar att det har varit lite tyst här på bloggen. Jag har jobbat och haft skoj! Vår Alla Hjärtans Dags Date var underbar. Vi var på en av favorit restaurangerna, Toscanini, där kocken som är vår goda vän slängde ihop underbart god mat vår kväll till ära. 


Resten av veckoslutet var också bara KUL KUL KUL. Fredag var det Showroom tillsammans med våra vänner. På lördag var vi på min släktings gig på Circus. Ruudolf, Karri Koira och Musta Barbaari bjöd på en hejdundrande show. Jättekul! Lägger med en liten video från keikkan.
Efteråt bar det av för att träffa några vänner till vid Molly Malone's. Så ni kan väl gissa att man känner sig lite trött men nöjd efter helgens hulabaloo :)


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!