Feb 18, 2014

Världens gulligaste pojkvän

Ja, det har jag. Jag har världens gulligaste pojkvän. Igår när han hämtade mig på tågstationen så hade han med sig en ros. Jag blev så väldigt glad över den oväntade uppvaktningen. Det är små saker och överraskningar i förhållandet som är viktiga. Inte hur stora de är, utan att de överhuvudtaget finns. an hade också skrivit ett gulligt kort till mig, men det förblir hemligt.



Hemma mös vi med lite vin och varandras sällskap. 
Idag fortsätter vi i kärlekens tecken. Eftersom vi inte var i samma stad på Alla Hjärtans Dag så skall vi fira den idag genom att gå ut på en romantisk date. 
Det blir middag och kanske senare lite dans eller något annat kul Vi får se vad vi hittar på.

Förresten, en annan rolig överraskning väntade mig här hemma igår. Jag hade nämligen vunnit biobiljetter, popcorn och lemonad. Så det blir en bio-date inom kort också.


Nu är jag dock lite nervös, skall in till stan på "födelsemärkes-check" eller vad det nu kallas. Usch om de måste ta bort någonting. Är livrädd. Håll tummarna för mig. Kram.

1 comment :

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!