Nov 26, 2013

Ni skall få det ni saknat.

Det är så mysigt nu när man är igång med julförberedelserna. Egentligen så är det ju tiden före julen med alla förberedelserna som är det roligaste med julen. Då man får tända ännu mera ljus, pyssla, baka, laga och pynta så mycket mer än vanligt. Julterapi kallar jag det för, eftersom jag aldrig upplevt den så kallade "julstressen" som alla talar om. Jag tycker att det är en fröjd att fixa och laga i huset. För att inte tala om att köpa julklappar, slå in dem så vackert och skriva roliga julklappsrim. Förra julen hade jag helt och håller skippat alla mina rim på klapparna. Till min förvåning så fanns det besvikna miner när folk fick mina klappar och upptäckte att det inte fanns något rim. Så i år lovar jag att ni skall få era traditionella Vanessa-Rim. 

Har faktiskt redan skrivit ner några rim till passande klappar som jag redan inhandlat. 

Nu skall jag på tv titta
Kanske ta mig en kopp te
I morgon skall jag något kul på hitta
Säkert något som får mig att le



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!