Nov 25, 2013

Julen tog över i mitt hem.

Det var kallt ute på joggingturen i kväll. Trött med nöjd drabbades jag av en sjuklig julstämning av det kalla vädret vilket resulterade i att jag snabbt dragit fram jul-lådan ur garderoben. Som om en bomb av rött, ljus och glitter slagit ner så var vår lägenhet omvandlad till något som nu liknar tomtens hem.

Härligt att ha massvis med juldekorationer framme igen. Jag vet att jag nog är liiiite tidigt ute, men vad gör nu det? Annars går ju tiden så snabbt att man knappt hinner njuta av festligheterna innan allting lika snabbt som det kom upp skall packas ner i lådan igen. Så i år skall jag njuta lite extra länge, och mer blir det säkert också. Ger er en liten sneak peak på vad som har hänt, och kommer så småningom att lägga upp mera bilder för att keep the Christmas spirit alive. 

Så nu, alla ni som har försökt hålla er med juldekorationerna:
Fram med dem bara! Julen är här!



Ett litet inköpstips:



Denna söta julstrumpa hittade jag på Lindex. Så söt att man inte kan låta bli att tafsa på den varje gång man går förbi.

Jag har varit snäll i år, så kanske tomten lägger dit någon söt liten klapp åt mig när han har vägarna förbi.

KRAM.


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!