Nov 28, 2013

Griffelsticker på kylskåpet

Igår besökte jag och min goda vän Jukka den nya inredningsbutiken Granit som äntligen kommit till Helsingfors. Härlig butik med massvis med fina inredningssaker. I min hand fastnade en griffelsticker som jag hade tänkt täcka mitt kylskåp med. 

Detta var dock lättare sagt än gjort. Stickern var otroligt "sticky" och megasvår att klistra upp utan bubblor och en mental breakdown. Efter många svordomar och saxklipp så lyckades jag ändå få upp en liten bit av stickern. Är helt nöjd, fastän jag gärna velat ha hela övre kylskåpsdörren täckt. Men allting går ju som sagt inte som på Strömsö.. Såhär blev resultatet:



Ganska nöjd får man ju ändå vara.. 

Ett tips till dej om du hade tänkt lägga upp en sånhär:

Ta en vän till hjälp för att det är nästan omöjligt att klistra upp griffelstickern med
endast två händer. Fyra händer skulle ha varit bättre, men gärna 52. 




1 comment :

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!