Aug 22, 2013

I natt är jag din.

Skall se om jag har något intressant att bidra med till bloggvärlden.. Hmm, nej.. För idag har jag tråkigt.

 Försöker peppa mig själv att gå ut och se på stan i natt, det är ju ändå konstens natt. Har aldrig riktigt blivit klok på vad annat det innebär förutom en ursäkt för en massa tonåringar att vingla omkring stupfulla på stan? Haha, nå så är det ju inte riktigt ändå, använde lite färgpennor i den beskrivningen. Det finns ju också en massa andra happenings ute på stan hela natten. Kanske man ikväll skulle ta sig en titt vad Helsingfors natt har att erbjuda. Vet någon av er vad för kul som kommer att hända i natt? If so, så hänger jag gärna med.

Igår blev det fotboll och baseboll spänning för hela slanten. Bra gick det också. Mys i soffan framför tv:n med dessa söta varelser. 

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!