Aug 23, 2013

To cool for school?

Kvällen har gått åt i arbetets tecken. Vi har varit och hjälpa Mikkos mamma att fixa upp hennes klassrum. Vi hängde upp massvis med fina teckningar och lagade i ordning för det kommande skolåret. 

Det var lite nostalgiskt att gå in i ett klassrum i lågstadiet. Kom att tänka på när man själv var en liten knatte utan några större bekymmer. Nu är man en gammal tant jämfört med då, och snart skall vi faktiskt ha klassträff. Så fort tiden springer iväg.

Som belöning för vårt arbete så blev vi bjudna på Grekisk mat vi restaurangen Santorini. Grekisk mat ligger nära mitt hjärta och jag började sakna mina släktingar som jag har där långt borta på Cypern ännu mer. Hoppas jag får se dem snart igen.

1 comment :

  1. Jag tackar så hjärtligt för er hjälp.



    Trevlig helg, önskar tanten från Krokarna med den onda handen.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!