Apr 3, 2013

Nya saker, just for you guys!



Idag har jag haft en sån där typisk tråkig dag där jag bara har suttit framför datorn och arbetat. Har ändå hunnit lägga upp lite prylar till försäljning på Syrrans Garderob. Bland annat en sån där läpp tatuering som jag bloggade om här tidigare, så ifall det är någon som blev sugen på att testa pynta sig själv sådär extra fint till nästa party så är det bara att klicka hem den. Lade också upp lite annat kul, som bland annat mina mobilskal som jag inte behöver längre.

Lade också upp ett par underbart vackra khaki byxor med rosett. När jag köpte mina så blev det en stor efterfrågan av dem här på bloggen, så jag fixade ett par till försäljning just for you guys!

Lösögonfransarna har också varit populära, så nu har jag skaffat lite nya. Again, just for you. 



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!