Apr 1, 2013

Birthday Parteei

I lördags blev det födelsedagsfest när vår kära vän Tuomas blev en aning äldre. När jag såg att det fanns sushi på bordet så funderade jag på att hoppa ut genom fönstret. Har nämligen aldrig ätit sushi och har haft för mig att det är det äckligaste som finns. Sån tur är så hoppade jag inte ut, utan stannade modigt kvar för att bemöta mina fördomar. Tack och lov för det, för dessa vegetariska sushirullar var bland det godaste jag ätit! Hurraa!! Nu är jag inte längre en sushi-virgin. Men fisk sushi tänker jag nog vänta med att smaka på.. Det låter ännu lite sådär smått äckligt och motbjudande.

Överlag så var det en hejdundrande rolig kväll som fortsatte långt in på natten på en av Helsingfors mest populära gayklubb. Detta resulterade i att man låg i sängen som en död fisk hela söndagen, men det tyder ju oftast på att man har haft roligt! Eller hur?





3 comments :

  1. sv: jag följer dig på bloglovin nu. följer du mig? :) hoppas du haft en mysig påsk!
    kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupp de gör jag :D kul! Tack joo det har varit en kul påsk! Hoppas att du har haft det med? :D kram.

      Delete
  2. Hej tjejen! Jasså du har vågat smaka! Jag har inte gjort det än!:)
    Önskar dig en fin dag!
    Här ska det ordnas lite kalas:)
    Kram Sirpa♥

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!