Apr 3, 2013

Världens sötaste!!

Hejsan på er! Härligt att vakna upp till solsken och veta att examensarbetet är på slutrakan, vi har varit så effektiva den senaste tiden att det nästan blir löjligt. 
Ännu en sak som gjorde mig på ÄNNU bättre humör var när mina efterlängtade iPhone skal damp in från postluckan i dag. Edwin rusade som vanligt fram för att mörda alla brev, men jag hann rädda skalen så det blev inga huggtands hål i dem. Bara i räkningarna, men det är helt acceptabelt. Räkningarna får den lilla lurven gärna äta upp ifall han har lust. 
Jag fick flera fina skal, men favoriten blev förstås hos denna väskfantast ett skal som är format som en liten söt väska. Så nu har jag en ringande väska! Jihii!  



Säljer mina gamla mobilskal HÄR. Plus lite annat smått och gott.





Önskar er alla en härlig dag! Njut av solen!

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!