Aug 21, 2011

Nagelfix och återförening

Vid tjejbordet var det nagelfix när Benjamin hade somnat. Becky lagade en fin fransk manikyr till mig både på händer och fötter. Det blev supersnyggt, nu är jag fin och känner mig kvinnlig. En flicka måste få ha sina beautystunder, det är så terapeutiskt och sen så är man så nöjd efteråt.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Senare under kvällen...

Mikko kom just hit också. Det var underbart att se honom igen. Vi har ju varit fyra nätter utan varandra och enligt mitt tycke var det allt för länge. Har haft så väldigt ledsamt efter min älskling. Han berättade att han också till och med hade haft ledsamt efter mig. <3 Nu när vi har kramats och mysat färdigt så spelar han och Reino lite fifa, själv tänkte jag titta på ett avsnitt av Friends.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!