Aug 21, 2011

Fashion och skratt

Idag har alla andra åkt tillbaka till Kokkola. Jag och hundarna är fortfarande här i Patis. Mikko kommer hit ikväll, vi skall ännu sova här en natt och sen åker vi tillbaka till Helsingfors i morgon. Idag har det varit en ganska lugn dag, vi har inte gjort mycket speciellt. Nu sitter jag här på min madrass på golvet. Tänkte visa er vad jag har fått från Ellos.

Fick två par nya päls-benvärmare till hösten som Marina och Tommen köpte till mig. Dom är väldigt praktiska och passar så gott som med alla typer av skor.  Kommer att se väldigt snyggt ut med exempelvis ett par leggings och höga klackskor.


Har dem både i brunt och svart

Fick dessutom ett par nya klackskor som mamma hade köpt till mig i Kokkola på Halonen. Väldigt bekväma och till på köpet helt sjukt snygga.

Visst är dom fina?
De nya skorna passar perfekt med mina nya benvärmare. Det är kul att jag har dem i två olika neutrala färger så kan man variera lite med olika klädstilar och nyanser.

Like a glove.


Becky och Bumbi är nu i bastun. Snart skall vi äta soppa. Innan bastun lekte vi lite med mosters dator.   Vi knäppte roliga bilder och skrattade så mycket att tårarna rann och kisi nästan kom i byxorna.





No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!