Nov 8, 2016

Catwoman och skurkar



Tycker att Halloween höll på lite sådär extra länge i år. Två veckoslut i rad var det en massa Halloween fester här och där. Jag var med på Halloweenfesten som dom ordnade här på Amarillo i lördags. Eller jag var inte där, utan catwoman. Dansade och hade så roligt hela kvällen. Kul att se att så många hade "orkat" klä ut sig. Fina och skräckinjagande dräkter. 


I helgen åkte jag också iväg till Jakobstad tillsammans med mamma. Svängde in vid Sunds trädgård och köpte ett par fina ljusstakar (eller ringar) som jag har dreglat efter en längre tid. Nu är de äntligen mina och hänger så vackert här uppe på vinden.




Tänkte dö av skratt idag när jag var på McDonalds och fick min hamburgare utan saltgurka.
Blev nog lite besviken över att det inte fanns några skurkar i min burgare. Hihi..




Påminner ännu om att jag är en av de tre finalisterna för årets personliga blogg. 
Om du inte har röstat ännu så kan du göra det här.




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!