Feb 4, 2016

Luxurious me-time




Igår unnade jag mig lite så kallad me-time vid frissan. 
För första gången testade jag frisörsalongen QHair på Albertsgatan, och måste säga att jag verkligen var imponerad. Där blir man verkligen behandlad som den prinsessan man är. Hihi.
Man blir bjuden på vin, kaffe, choklad etc.. Och medan dom tvättar håret så får man sitta i en härlig massage stol och bara njuta. För att sen inte tala om resultatet. Är så nöjd med mitt nya hår att jag inte vet hur jag skall vara. Ljuvligt! Rekommenderar verkligen stället.

//Yesterday i treated myself to some me-time by visitin the hair saloon Qhair on Albertinkatu, and I must say I was impressed. There you get treated as the prinsess you are. You are offered coffee, wine, chocolate etc.. And while they wash your hair you get to sit in a massage chair and just relax. Not to mention the result. I am so happy with the outcome that I don't know how to explain it. But I am definitely going there again, that's for sure. Highly recommended!//




Och efteråt mumsig wok vid favoritplatsen No.9
//And afterwards yummy wok at one of my favorite places No.9//



2 comments :

  1. Jättefint tycker jag med :) Man känner sig som ny efter ett frisör besök. Kram och ha en fin dag

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!