Jan 20, 2016

A new start..


Nytt år och nya utmaningar brukar man ju säga. 
För min del blev det nytt år och sprucken svanskota. 
Klantig som jag är råkade jag i söndags halka då jag var ute på promenad och föll.
Nu ligger jag här i sängen orörlig. Det som är positivt med det hela är att jag inte på en tag har haft tid att blogga. Men nu kära läsare har jag all tid i världen. Skall nog försöka vara mer aktiv sen då jag blir frisk också. Har saknat er och bloggen, men en paus har gjort susen.
Tänkte ta och visa er lite bilder från en fest som jag hade här i Casa de Vanessa på nyår.

//A new year and new start is what they usually say. For me it has been a new year and a broken tailbone. Last Sunday I went for a walk, slipped.. And now I lay here, unable to move. But to see it all from a positive point of view, now I have all the time in the world to update my blog. I Haven't had time to do that in a while, and I've sure missed it and you guys. I promise update more frequently even after my tailbone healed. As my first act, I'm gonna show you guys some pictures from a new years party I had here at Casa de Vanessa with some of my dear friends.//















2 comments :

  1. Lilla otursgumman min ❤️ Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det kan inte alltid gå som på Strömsö... :D Kram <3

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!