Oct 9, 2015

Our morning




Att vakna upp och veta att man inte har bråttom någonstans är bland det bästa som finns. Man kan i lugn och ro fixa i ordning ett riktigt gott morgonmål, krypa ner tillbaka i sängen och bara njuta.
Jag brukar se på nyhetsmorgon tillsammans med mina söta voffsar. 
Nando är direkt uppe med mig och tassar i mina fötter vart jag än går, men Edwin däremot är en riktigt sjusovare och stiger upp först när jag tar upp paketet till påläggen. 

//To wake up knowing that you're not in a hurry to go anywhere, is one of the best things ever. You can fix yourself a really good breakfast and just crawl into bed watching the morning news with your loved ones. Nando always wakes up when I do and follows me around the house, but Edwin is a real sleepyhead and gets up only when he hears the package of ham opening in the kitchen.//








2 comments :

  1. Ser mysigt ut :) Krya på dig hjärtat mitt <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack gulle :) Jo vi hade en riktigt mys mys mys morgon <3 Kram

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!