Oct 5, 2015

I am a unicorn!




När jag fick höra att min vän skulle fira sin födelsedag i form av en maskerad så var ju direkt det klara valet av utklädnad: en Unicorn! Hihi. Önskar att jag kunde få klä mig såhär varje dag. 
Köpte största delen av mina kläder på HM barnavdelningen,  fick dock klippa och om modifiera kläderna lite. Och hornet är av helt vanligt paff och presentband, fäst med tejp på ett diadem. 
Det var så roligt att se att så många hade satsat på sin klädsel. En urkul kväll med härliga människor! 

//When I heard that my friends was gonna celebrate her birthday with a masquerade party, the clear choice of outfit that came to mind: a Unicorn!! Wish I could wear this everyday. Bought most of the outfit on HM kids department, had to modify the costume a bit with the help of a pair of scissors. And I made the horn out of cardboard and some ribbons, then I just attached it to a coronal with some tape. It was fun to see that so many people had put up an effort on their outfits. A very fun night with lots of wonderful people. A night to remember for sure. //









No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!