Oct 17, 2015

My bogey



Det har varit skönt med ett litet höstlov i hemstaden. Så roligt att se alla nära och kära igen. Jag har haft Castor med mig överallt, han är fastklistrad i mig som en seg snorkråka på handen. Men på ett positivt sätt. Tog med honom på stan och shoppa. 
Igår blev det en kväll/natt i Kokkola city. Dit kunde jag tyvärr inte ta med Castor. Det var så kul att se mina mänskliga vänner igen. Så synd att jag bor så långt borta och inte kan träffa dem när jag vill. 

//It has been a nice to spend a short autumn break in my hometown. So nice to see all my loved ones once again. And Castor has been glued to me like a rubbery bogey on my hand, but in a positive way. I also took him shopping the other day. Last night I explored the Kokkola night life, but unfortunately Castor couldn't join. But it was so much fun to see my other human friends again. It's a shame that I live so far away and can't see them whenever I want to.//

Man vill ju köpa allt...
//You want to buy everything...//


Castor verkade vara lika trött som mig i morse.. 
Fastän han inte var med i baren.
//Castor seemed to be as tired as me this morning, even though he didn't go to the bar.//



1 comment :

  1. Hoppas Castor inte drabbas av depression då du far iväg <3 för att inte tala om mig <3

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!