May 17, 2015

Nice to be back

Är tillbaka i fosterlandet igen efter en underbar resa som jag inte lätt kommer att glömma. 
Fastän man har hur kul som helst utomlands så är det ändå alltid skönt att komma tillbaka hem.
Har överlevt jetlagen och nu börjar det kännas som om jag kan börja ta itu med saker igen. Och det första var ju förstås att blogga. :) Sen skall jag också göra det som hör till bland det tråkigaste i värden. Att packa upp. Men det tar vi senare.
Har en kul helg bakom mig. Det var så roligt att se alla mina underbara kompisar igen. 
Skönt att vara hemma igen. Fick också nya vänner på resan, hoppas på att få se dem snart igen också. Kanske till och med en reunion i St.Maarten nästa år igen. Vem vet?

//I am back in my homeland again after an amazing trip that I won't forget easily. But even though you have fun on trips, it's always great to come back home. And now I've also survived the jetlag and can start facing things again. The first thing on my list was to blog, of course. Then I need to do the thing I hate the most: unpack. One of the most boring things in the world. But I'll do that later. Now I'm just gonna enjoy the rest of this sunny Sunday. 
I had a great weekend and it was great seeing all my friends again. Nice to be home. I am also very happy I made some new awesome friends on the trip. Hope to see them again soon. Maybe a reunion in St. Maarten next year again. Who knows?//

The last dinner with the whole St.Maarten crew :) 

 


And then back in Finland kissing my friends again :D




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!