Apr 23, 2015

Miracle product.



Det känns så härligt när man har fått sina naglar fixade. Hade siktat på att fixa mina naglar just före resan, men då lyckades jag ju förstås gå och bryta av två stycken häromdagen så det blev pikku pakko  att göra det nu. Så hoppas nu att dom håller sen på resan också...
Men nog borde dom väl ha nagel salonger i Karibien också? 
Hur skulle kvinnorna där annars klara sig?
På min nagel salong har dom en superbra ekologisk produkt som gör att nagellacket torkar snabbare. Jag är helt förälskad i den, för jag är en sån person som inte kan hålla mina fingrar i styr. Så jag lyckas alltid förstöra mitt nya nagellack innan det har hunnit torka. Men inte nu längre, tack vare detta mirakel medel.

//It feels so great when you have new nails. Had planned to get my nails done right before my trip, but then I went and broke two of them the other day so I had to go. Hope they will stay fine the whole trip.. Well I guess they have nail saloons in the Caribbean too? How would the women survive otherwise?
At my saloon they have this amazing organic product that makes your nail polish dry really fast. I am in love. Cause I am that kinda person that can't control my fingers and usually end up smudging my polish before it's dry. But not anymore thanks to this miracle product.//



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!