Apr 26, 2015

Leave some room




Hoppas att ni alla har haft ett skönt veckoslut. 
Idag har jag börjat gräva fram mina sommarklänningar från de mörkaste vrårna i min garderob. 
Det är bara fyra dagar kvar tills jag reser iväg till Karibien och det börjar kännas lite pirrigt nu. 
Jag lyckas alltid packa med allt för mycket kläder. Den här gången skall jag i alla fall försöka att inte ta med allt jag äger och har. Försöker lämna mycket rum för nya kläder också. Hela Saint Maarten är tax free, så jag kan gissa att det blir en hel del shopping ;)

//Hope you all had an awesome weekend. Today I've started digging out my summer dress from the back off closet. It's only four days left until I travel to the Caribbean, so I am starting to get a bit nervous. I always tend to pack way too much clothes on my trips. This time I'm gonna do my best not to. Trying to leave some room for new clothes and not pack everything own. Need some space in my bag since the whole island of Saint Maarten is tax free, so I guess I'll be doing a lot of shopping there ;) //



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!