Jan 25, 2015

Nya saker på gång.


Hejsan allihopa!

Hoppas att ert veckoslut har varit fint! Jag fightas fortfarande med flunssan min. Sån tur är så finns det burana. Kunde gå iväg ut på viktiga ärenden igår tack vare att jag proppade mitt system full med burana. Vi hade möte med mitt produktionsteam. Nya spännande saker på gång. 
Ni får veta mera sedan när det blir mera aktuellt. So stay tuned. 






Idag har vi tagit det lugnt. Skönt att åka till "svärföräldrarna" på middag så att man inte behövde kokka själv. Lyxigt och gott. Hundarna var också glada över att få komma med. Där blir dom alltid bortskämda med härliga godsaker som de får av fammo och faffa. hihi.

Nu skall jag jobba lite och sedan tidigt och sova så att man kanske är frisk i morgon. 
Eller så blir det ännu mera burana. Snart blir man säkert immun mot det också.


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!