Jan 11, 2015

Legendariskt

Jag har haft en sån otroligt rolig helg som jag aldrig kommer att glömma. 
Ett kryss på min bucketlist for sure!

I fredags var vi och tittade på Miss Helsinki 2015 finalen på Apollo. 
Mikkey Dee från Motörhead var där som huvuddomare och jag fick äran att träffa honom efter finalen och blev sedan bjuden med för att festa tillsammans med honom på efterfesten! Helt otroligt att få sitta och prata och ha kul med en sån legend. Det var en himla rolig kväll fylld med massvis av intressanta diskussioner om musik! 
Tack!!

Helt galet. 

Jussi69 var också med! En rolig typ han också!


Dom finaste vännerna! Love you guys!


4 comments :

  1. Hu fan slapp du på HEDEEE??? Alltså.. DU MÅST BJUUD MEME NÄSTA GANG!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ingen aning faktiskt! Måste väl vara min österbottniska charm! Hahhaa!
      Klart du får hänga med :)

      Delete
    2. Österbotten har den bästa charmen!

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!