Jan 15, 2015

En hårsak

Har legat hemma med feber hela dagen. Det blir lite sådär småtråkigt. 
Så jag tänkte visa er lite av mina favorit hårprodukter som är toppen speciellt för de som vill vårda sitt slitna hår lite extra. Mitt hår har blivit så mycket friskare tack vare dessa produkter och man märker stor skillnad redan efter några användningar.

För extra fukt och volym använder jag Moroccanoils produkter. 
Oljan kan man smöja in i håret dagligen och det som jag tycker är bäst med den är att håret inte alls blir slemmigt eller äckligt fastän det är frågan om en ganska fettig olja. 

Volym sprayet skall man applicera i håret i fuktigt hår efter duschen och sedan föna torrt. 

De är inte precis billiga, men nog värda pengarna eftersom dom verkligen gör mirakel med håret och räcker väldigt länge. 

Jag köper mina produkter HÄR och HÄR
Men dom finns nog att hittas på andra håll också.


Men dessa är ju efter duschen, vad använder jag i duschen då förutom min "dusch-sångröst"?
Jo, Aussie shampoo och balsam.
Har i mina dagar testat miljontals olika shampoon, men efter att jag testade dessa så var jag fast.
Doftar gott och är inte farligt dyra. 







No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!