Nov 2, 2014

Tusen

Vad glad jag blir över att ha så många underbara läsare!
Det har kommit många förfrågningar över att jag skulle fortsätta med engelska översättningar här på bloggen, så från och med nu så blir det English i slutet av varje inlägg. 
Det gör riktigt gott åt mig att få gnugga mina engelska knölar.

Idag firar jag också att jag har 1000 underbara följare på Instagram! Helt otroligt!
*hoppa och studsa*




//I am so happy to have such many amazing readers! There has been many requests about English translations here in the blog, so from now on there will be English translations in the end of every entry. It's good for me to practice my English skills. So I am up for the challenge.
Today I am also celebrating that I have reached one thousand followers on instagram! Amazing!! *jumping and dancing* Love you all!//

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!