Nov 3, 2014

Starbucks morgon.

Ifall jag inte är för lat eller trött så försöker jag alltid stiga upp i god tid innan jag skall åka iväg till jobbet. Det är mysigt att fixa ett ordentligt morgonmål. Sitter och njuter medan jag tittar på nyhetsmorgon och bara slappnar av. Härligt.
Extra mysigt är det att dricka sitt kaffe från min nya Starbucks mugg. 
Det känns som om man vore på café.




//If I'm not too tired or lazy I always try to get up in good time before I have to head off to work. It is nice to make a good breakfast. I usually sit and enjoy my breakfast a long time while watching the morning news. Wonderful. It is extra nice to drink my coffee from my Starbucks mug. It feels like I'm at the coffee house.//

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!