Jul 9, 2014

Something girly for the boys

Oj vad det har varit varmt på den senaste tiden. Vi har varit tillbaka i Helsingfors nu ett tag och bloggen har fått lida på grund av all det roliga jag gjort i det fina sommarvädret. Har träffat massvis med kompisar, varit ute på klubbar, ätit väldans mycket god mat och druckit härligt läskande drinkar. Precis allt man skall göra på sommaren. 

Nu sitter jag här på vår terass med ljusen tända och njuter med ett glas vin. Tidigare idag blev det lite shopping och jag hittade två nya flexi koppel till Nando och Edwin. Eftersom jag var ensam på vift så hade jag all rätt i världen att välja färgen på flexina, och det blev ju förstås rosa. Något som sambon inte uppskattade så värst mycket, men hundarna tyckte att dom var superfina och det blev direkt att ta en sväng till stranden för att simma en stund. 


Mätt och belåten.. aj aj..

//It has been so wonderfully warm lately. We've been back in Helsinki for a while now and I have not had time to update the blog as much as i have wanted to. There has been to much other fun going on! I've met up with a lot of friends, gone to clubs, eaten a great deal of fantastic food and had a lot of cooling drinks. Exactly how it should be in the summer time. Now I'm sitting here on our terrace with a glass of wine, some candles and my laptop. Earlier today i did some shopping and bought new flexies for the dogs. Since I was on my own I had all the right to buy whatever color I wanted. And pink it was. My boyfriend was not to happy about the girly color but the dogs loved them and we went straight  to the beach for a swim.//



#girlyforboys ;)

3 comments :

  1. Hih, hii... de var ju fina!

    Tycker tanten från Kl

    ReplyDelete
  2. Hej! Jag är en tjej som också älskar rosa. Visst kan killar ha rosa. Jag köpte nyss ett par baby rosa shorts till min pojkvän för att mjuka upp honom litet.

    Pia

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!