Apr 3, 2014

Kan hundar skratta?





Ligger här i sängen och myser lite med Edwin. Han har utmanat mig i några ganska allvarliga omgångar av arga-leken. Tror att han är typ världsmästare, för han vinner varje gång. Börjar faktiskt tro att han fuskar, kan hundar ens skratta?

Seriöst så tror jag att hans arga-leken superpowers grundar sig på att han är sur för att jag ännu inte har varit ute på promenad med honom. Så tror att jag får masa mig upp snart och gå ut en sväng. 

I kväll skall jag iväg och titta på en sak som jag länge har planerat att köpa. Mer om det får ni höra lite senare i kväll. Hihi. 

Ha en underbar dag hörni! Nu blir det en omgång till och sen ut i friska luften.

"Arga-leken börjar NU!"


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!