Jan 25, 2014

Vårt nya hem.


Nu är jag tillbaka i kalla Finland efter vår underbara "födelsedagspresents-resa" till London. Det var kul att få komma iväg från vardagen en stund. Vi gjorde så mycket roligt och fick se så många nya saker att man nästan var snurrig i huvudet när man kom tillbaka till hotellet på kvällen efter långa dagar på upptäcktsfärd. Mycket shopping fick jag också gjort. Skall ta och visa er lite mera bilder lite senare, när jag har hunnit ladda upp allting. 

Just nu har jag lite annat på agendan. Jag har nämligen tillfälligt flyttat tillbaka till min hemstad Karleby för att bo hos och sköta om min farmor som inte mår så bra för tillfället. Känns bra att få hjälpa en människa som alltid har varit så snäll mot mig och skött om mej. Nu är det min tur att hjälpa. What goes around comes around. 


Edwin har redan hittat sin favoritplats i "vårt nya hem".

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!