Jan 31, 2014

Här händer det mycket!

Äntligen fredag! Veckan har gått fram i rasande fart och farmor har gjort stora framsteg varje dag. Idag så klarade hon av att koka sitt eftermiddagskaffe helt på egen hand! Det är inte så lätt när man bara har en fungerade hand och annars är svag. Väldigt stolt är jag över henne. 
     

Vad skall ni hitta på för ul idag för att fira att de äntligen är fredag?
Jag har lagt på mig härliga hoodie och boyfriendpants fredagen till ära. Så det blir nog en myskväll hemma fram för tv:n. 

Igår kväll fick jag ta en ledig stund för att gå ut en stund med Mikko som nu också är här i Karleby. Så härligt att ha honom här, jag har haft så ledsamt efter honom. 



                                






No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!