Nov 11, 2013

SPRING!

Det har varit en mysig måndag idag. Dagen började tidigt på morgonen men i lugn takt som följdes av en god lunch ala Prinsessa Vanessa. Som jag tidigare nämnde så har jag ju anlitat Mikko som min personal trainer, så efter lunchen bar det av till Paloheinäs backar för att springa i skogen tills det smakade blod i munnen. Jag tycker absolut inte om att springa, men det är ett intressant experiment och skall bli kul att hoppeligen se lite resultat så småningom. Är i god tid ute med nyårslöftet om att börja träna mera.




Nando tycker att det är jätteroligt med mera träning, men Edwin tycker ibland att vi springer lite för fort. Han brås nog lite mera på mig.


Men nog är Nando också trött efter en lång joggingtur, men det gör gott!

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!