Aug 15, 2013

Mycket på gång.


Hejsan vänner! Nu är jag tillbaka och virvlar omkring i Helsingfors igen efter en lång och skön sommar på villan. Vardagen knackar på dörren och det känns väldigt skönt. Har redan hunnit haft en träff med mina ergoflickor på en fin middag på Toscanini. Det var så roligt att se allihopa igen. Nu är vi alla färdiga ergoterapeuter och allting känns så himla vuxet, fastän man fortfarande känner sig som bara barnet. 

Idag skall jag ut och titta lite i butikerna, vår terass skall omvandlas här inom kort där jag har lyckats bli av med alla gamla möblerna. Så idag är det bara en titt med lite planering som står på agendan. Men vem vet vad för andra förändringar jag hittar på, det brukar bli lite farligt när man släpper mig lös i butikerna och idéerna börjar bombadera min lilla hjärna.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!