Jun 17, 2013

I want it DEAD!!!

Vi är tillbaka i storstaden på en snabbvisit innan vi åker tillbaka till villan för att fira midsommar med familjen. Hundarna lämnade kvar på villan tillsammans med mamma och pappa. Medan vi nu är hundlösa i några dagar så har vi med gott samvete haft möjlighet att flänga omkring lite på stan. 

Tyckte att det var dags att testa min gamla chefs Hans Välimäkis nya hamburgarställe Midhill inne i stan.  Hamburgarna var riktigt goda, men jag som inte är så förtjust i rött kött blev lite besviken på att jag inte hade lagt märke till att det stod på menyn att alla hamburgare serveras medium ifall inte annat önskas. Blä. Detdär med halvblodigt kött ligger högt på min blacklist. Hamburgaren var ändå så god att jag kunde äta den så länge som jag blundade och inte tänkte på blodet som rann ur biffen. I know, silly me. Det är bara en knasig uppfattning som jag har haft sedan jag kan minnas. Gotti gott var det, och nästa gång skall jag komma ihåg att skrika: "Well, well, well DONE, jag vill ha min kossa död på fatet!"


Häftig inredning på Midhill.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!