Oct 10, 2012

Varning för äckligt innehåll

Det hände nyss en sak som är så typiskt mej. Kan inte riktigt förklara vad som hände eftersom jag inte själv riktigt vet. Jag höll på att försöka lägga fast laddaren i datorn, och hålet ligger bakom skärmen. Lat som jag är så orkade jag jú inte förstås stiga upp utan försökte att slingra mig över dator för att pilla dit sladden. På något konstigt vis råkade jag ändå klanta till hela projektet så att jag med handen lyckades trycka på datorn så att den flög upp i luften och föll ner på min läpp så att allting sprack, blodet sprutade och tänderna höll på att lossna. En riktigt knock out. Hur i hela fridens namn kan man fälla en dator på sin läpp?! Jag kan.
Och tack vare att jag är så talangfull så sitter jag nu här med en fläskläpp from hell.
Ingen tröst fick man av Mikko heller som skrattade och sa "Gratis botox!"

Yäk...



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!