Oct 6, 2012

Ser RÖTT!

Tänkte skriva några rader till nu när jag lite har lugnat ner mig. Det har faktiskt varit en dag from hell där allting har gått upp mot väggen. Men sådana dagar får man ta ibland, det brukar bli bättre. Efter regnet kommer regnbågen som jag brukar säga, och det brukar faktiskt oftast stämma.
Idag räckte det inte bara med att min dator gick sönder, utan jag lyckades också ta och bli sjuk, så nu sitter jag här med stegring och ont i halsen. Hoppas att jag mår bättre i morgon, det var meningen att vi skulle åka till Mikkos föräldrars stuga.
Alla världens huskurer har jag använt och enligt mammas order gurglat med hemlagade svenskdroppar som borde göra susen. Suttit inlindad i en varm filt och druckit rykande hett te har jag också gjort. Ganska mysigt när det är så dåligt väder. Lade på bastun för en stund sedan, men den hade ju såklart inte blivit varm. Typiskt.. Den är väl säkert också sönder, som allt annat idag. Jädrans elektronik.

ser rött idag...

Jag vågar nog nästan lova att det blir ett lite gladare inlägg i morgon. :) Sov gott, tills ni vaknar..

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!