Oct 5, 2012

Mitt liv är över.

Det stormar där ute, men stormar ännu värre hemma hos prinsessa vanessa idag. Min älskade MacBook har nämligen gett upp. Den ligger nu där alldeles livlös och jag är så ledsen att till och med hundarna sitter här och gnyr. Hela mitt liv ligger inuti dendär döda maskinen, och jag kan inte göra någonting för att återuppliva den. Alla mina bilder, videon, filer ALLT! 
Får sån tur använda Mikkos gamla laptop, men det känns inte samma. Det svider... Dumma PC! Den är sölig och ful. Inte alls som min vackra vita älskade mac.Once you go mac, you can never go back. 
Skall åka till mac-sjukhuset på måndag och se om de kan rädda min älskling.. Känns som en evighet. Har faktiskt aldrig förrän nu önskat att ett veckoslut skulle vara över snabbt. 

Tyck synd om mej. Bu.


3 comments :

  1. Nå åtminstone tycker mamma lite synd om dej :D

    ReplyDelete
  2. Tycker synd om Mikko också :D Du är inte lätt att tas med idag :) Kramar till er och speciellt till Mikko från Mamma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har faktiskt varit riktigt snäll.. Har bara suttit tyst och tyckt synd om mej själv. :)

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!