Oct 24, 2012

Fjant

Tänkte tipsa er om en liten tävling som jag snubblade på. Man kan vinna ett 100 euros presentkort på osuma.fi. Man skall tydligen bedöma sin bilverkstad och typ hur bra det har gått att byta till vinterdäck. Så kan man välja vart man sen vill spendera sin hundralapp på osumas web-butik. Vet själv inte så värst mycket om bilar och sånt, men tänkte att det kanske finns nån av mina läsare som har en bil, har bytt till vinterdäck och har en åsikt om detta. Hur kul skulle det inte vara om nån av mina läsare skulle vinna och sen skulle dom skriva till mej och säga "Tack Vanessa för att du tipsade om denna onödiga tävling, jag fick en hundralapp bara för att du är så fjantig" :) För all del mina älskade, Vanessa to the resque!



Nu ska jag ta och sluta att lalla och ha mej. Skall snart springa iväg till bussen. Next stop Kaunis Marabella och ögonfransförlängning.

*flax flax*
(Det där var mina ögonfransar som hade ljud, inte mina vingar)

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!