Aug 1, 2012

Helande energi

Har suttit inne framför datorn idag och läst mycket om människans energi och livskraft. Väldigt intressant. Kom mig till att sätta mig ner en stund och samla ihop min egen energi, därefter en liten kort yoga session på vardagsrums golvet. Efter en liten skön tid spenderad tillsammans med mig själv och min energi så blev det fart på flickan. Jag som annars är energisk, blev fylld av superkrafter.
Jag sprungit på här hemma som en liten duracell kanin. Har städat och bonat så gott som hela lägenheten. Bytte också till mina nya fina lakan som jag fick av Marina sist vi var på villan. De passar som fingret i näsan i vårt sovrum. Eftersom lakanen är av ett blommigt tema så passade jag på att plocka och ta in lite av mina liljor som nu äntligen har börjat blomma. Nu sitter jag här i en städad lägenhet i doften av blommor fortfarande full av härligt positiv energi. Kan livet bli bättre än såhär? Prova ni också att sätta er ner och samla er energi, ni kommer att bli överraskade.





2 comments :

  1. Fint blev det tycker mamma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack gulle mamma. Snart ses vi igen <3 jag saknar dej och alla andra där.

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!