Mar 9, 2012

En färgklick och en husmus

Vi kom nyss hem från butiken och har börjat laga mat. Det blir mumsig gourmémat med film-mys. Edwin och Nando fick en ny pipleksak och de blev så glada. Speciellt Edwin som älskar allt som pipar. Nando tröttnade ganska snabbt och var mera intresserad av vad som händer i köket.


Herr Mus






Idag kom dessutom mina nya tangenter som jag hade beställt. Hihii, dom är underbara. Mikko tycker att mikn laptop ser ut som en första maj leksak, men jag älskar mina färgglada tangenter, det blir så mycket roligare att sitta här och skriva nu. Förresten så tror jag bara att han är avundsjuk på min färgklick till dator.


1 comment :

  1. Härlig bild på Slaka Lang:D Din dator har nog lite carneval look!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!