Mar 9, 2012

Göteborg Flashback

Hejsan alla söta ni!
Vi är nu tillbaka här i Helsingfors och jag tänkte visa lite bilder från Göteborg som jag ännu inte lagt upp. Jag vet att jag är lite sent ute... Men bättre sent än aldrig.

Vi bodde på hotel Avalon. Superfint hotell med bra service. Rekommenderar varmt.
Dekorationen var tydligen Feng Shui godkänt, så kanske man mådde sådär lite extra bra där?
Vem vet?
Jag har i alla fall hört att det leder till illamående om man målar sitt sovrum grönt?






Utsikten till gatan

Det blev också en del shopping:


Vi kollade på rullstols-innebandy en stund. Dom var väldigt duktiga!


Systembolaget! Och nej dom säljer tydligen inte aktier där, fastän det
låter så... hih


NK

Det var vår i luften på gatorna




Goda drinkar i hotellets lobby



HARD ROCK CAFE :) Vi köpte en t-skjorta till pappa.





En nödvändig maskin på puben fångade Mikkos uppmärksamhet.




Man var ju helt enkelt tvungen att testa om ens finska blod levde upp till förväntningarna.




And it did.. More than well.


2 comments :

  1. Fina bilder tycker mamma,roligast är high level bilden :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii. Jaa, Mikko fick bevis på att han är en äkta finne :)

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!