Feb 21, 2012

Lopp eller flopp?

Sitter än en gång här och väntar på min älskling. Dom har haft spel i Nokia idag, så han har varit borta hela dagen IGEN! Ibland är det skönt att vara ensam hemma, men idag har det varit riktigt tråkigt. Har haft lite ont i magen igen så jag har inte fått så mycket gjort som jag hade hoppats. Lite skolarbeten och småstädning, men that's it. En till latdag blev det fastän det inte var riktigt så som jag hade planerat.

I morgon hoppas jag på att få lite mera gjort. Tänkte efter skolan gå och kolla om jag skulle hitta ett snyggt gammalt hallbord från nån typ av antikbutik.. Vet inte riktigt var jag skall börja leta? Kanske det till och med skulle kunna finnas nåt snyggt på ett lopptorg? Är inte så bekant med lopptorg, tycker att det är kul att gå omkring och titta där men är ändå lite äcklad. Har nog köpt grejer på loppis nån gång, men det är ändå någonting lite äckligt med att till exempel använda nån annans gamla kläder.. Måste alltid tvätta och skrubba allt riktigt ordentligt, helst flera gånger. Har nog med tiden kommit över det värsta av min loppisfobi eftersom jag tycker att loppis har blivit så vanligt på sista tiden. Eller kanske det helt enkelt är mer vanligt här nere i södern?

Har ni några bra tips på var jag skall börja leta i morgon?

Hur som helst, nu skall jag tända några ljus och titta på Friends. Hoppas att ni alla har haft en fin dag, vi hörs mera i morgon.. Eller idag egentligen, för klockan är över tolv. Snusa sött.

2 comments :

  1. Men vanessa! Har du inte kollat in Rachel Zoe! hon använder ju bara Vintage kläder, och hon e helt BANANAS! Nu ut på loppen med dig bara! -bang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är faktiskt sant! ;D ordet vintage får loppisskräp att låta så fint :D I will give it a go.

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!