Dec 15, 2011

Mad-Julklappsdag


Julmusiken hjälpte och idag har jag varit ute på stan och julklappshandlat! Kan nöjt säga att jag nästan, NÄSTAN har fått inhandlat hälften av klapparna. Har nog ännu massvis kvar att handla, men jag är på god väg. Skall i morgon tillbaka till stan för att ta hand om resten av inköpen tillsammans med Emma. Blir kul att få lite sällskap så att man inte behöver genomgå galenskapet på stan helt ensam. Det är otroligt mycket folk i farten på Helsingfors gator och man får ibland använda sig av armbågarna för att ta sig fram.

Och tänk er vem jag sprang in på idag? Jo, Riku och Tunna från Madventures! Helt super! Dom är så roliga och var i stan för att prata om sin nya bok som nyss har kommit ut. Tog en paus i julhandlandet och stannade kvar för att lyssna på intervjun. Dom är väldigt viga i munnen och jag fick mig ett gott skratt.

Bilderna är dessvärre lite suddiga, märkte att jag har kletat ner linsen med någonting äckligt. Det skall jag fixa lite senare. Nu har jag packat in julklapparna och skall börja laga knäck och annat julgott! <3





No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!