Dec 14, 2011

JulMani

Har ni förresten köpt några julklappar ännu? Igår köpte vi våra första. Hela bilen var fylld med presenter och andra inköp. Har ändå inte ännu skaffat nära på all som behövs. Hade planerat att jag idag skulle åka in till stan en sväng och försöka hitta någonting till Mikko, men jag känner mig sådär allmänt lat och dåsig att jag tror det får göras i morgon istället. Jag måste nämligen vara på rätt julhumör när jag köper julklappar. Annars resulterar det bara i att jag vandrar omkring bland hyllorna som en zombie. Fram och tillbaka med munnen öppen och hängande händer. Det krävs en extra touch, en så kallad julmani för att jag skall komma igång. Har tack vare det trista vädret ännu inte kommit in i rätt mood. Kan också bero på att jag inte har haft tillgång till internet, vilket betyder att jag inte har kunnat lyssna på julmusik. Julmusiken är väldigt viktigt när det gäller att komma in i julmani.
Skall försöka nu. Kanske man också borde ta sig lite glögg? <3

Här är en av mina roligaste jul favvisar:

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!