Aug 8, 2011

Scarface

Glömde berätta att jag under natten till lördagen dessutom lyckades demolera mitt ansikte.
Jag vaknade till en dundersmäll och en hård smärta i ansiktet. Jag tände lampan och tittade på mina bloddränkta händer. Min järnlykta hade landat rätt i fejset och lämnat efter sig ett djupt sår.
Min käraste tittade på mig i sömnen och sa "Käy pesee naamas!!!". Hahaha... Snacka om medlidande.

Men han blev nog orolig och snäll sen när han kvicknade till. <3 Efteråt förklarade han rodnande att han bara hade tänkt på att inte lakanen skall bli smutsiga av blodet. Yeah right :D

Såhär vackert är mitt svullna ansikte.

3 comments :

  1. huj, de ser int nå nätt ut. Men som du sa: tur att de int råka i öga eller i tanden :/
    De va jättekiva att hinna talas lite på telefon igår :) Ska bli så jättekul att ses. Du e så välkommen hit om du vill komma tidigare, visst va de onsdag du tala om tidigare att Mikko sko kunna föra dig? Men vi får höras mera sen... nu ska jag beställa Yves Rocher... de kom idag :D
    Kram, Becky

    ReplyDelete
  2. Mommo hoppas också att moster kommer och hjälper mig med Bumbi :))))

    ReplyDelete
  3. Joo det skulle nog vara jättekul att komma. Jag skall se hur det blir med hundarna och så, för det är ganska jobbigt att åka tåg ensam med dem. kramar till er gullisar. <3

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!