Jan 3, 2010

Sömnrytmen upp åt skogen


Då var julfirandet officiellt slut.. Det nya året har börjat och jag är mer utvilad än någonsin förut. Jag tror inte att jag har sett dagsljus på säkert en vecka och börjar bli lite mökkihöperö. Inte för att jag kan klaga, det har varit ganska mysig att sitta uppe på nätterna tillsammans med familjen. Nu är det nog ändå dags att åka tillbaka till Hängselfors. Vi åker med halv sexans tåg utan att sova före, eftersom vår sömnrytm är upp åt skogen. *Uggelhoooo*
Ska bli skönt att få börja praktik och få en mänsklig rytm igen, fastän tanken av att stiga upp fem på morgonen och sitta i en möglig buss som tar en till Borgå egentligen får en att vilja gräva ner sig. Jag tror att det kommer att ge ett positivt resultat så fort jag blir van. Skall dessutom försöka äta lite hälsosammare (kanske mäkkenmat endast 3 gånger i veckan...)..

Vet inte hur Nando skall klara sig utan Hampus när vi kommer hem. Dom har gått och blivit bästa vänner och leker tillsammans nästan hela tiden. Vi måste försöka komma till Kokkola oftare så att dom får leka tillsammans. Och så kommer jag ju att sakna mami och papi något otroligt. Sån tur är har jag en smått galen mamma som ringer till mig femtielva gånger om dagen. (som man kan se på bilden så ser hon ju inte allt för frisk ut)...

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!