Nov 4, 2009

Spännande





Sitter här i en hög av Neuro-papper.. Håhhåååjajjaa.. Tent på fredag men de e otroligt svårt att koncentrera sig när man bara tänker på vad som kommer att hända på fredag. Vi har bestämt oss för att åka tåg till Kokkola och därifrån sedan köra upp till revonlahti för att hämta vår lilla Fernando. Det är så otroligt spännande att v ska få en liten ny lurvig familjemedlem. Och nu är det bara 2 nätter kvar och sedan är han vår egen.
Det finns så mycket som man tänker på och hur underbart allting kommer att bli. Alltid någon som är glad och lycklig när man kommer hem. Alltid någon som älskar en.
Fjärilar i magen.
Idag har jag varit väldigt aktiv. I skolan hände det inte så värst mycket, och sedn då jag kom hem så pyntade jag på vår terass och satte upp juleljus. Hii.. Okej, okej, jag vet att de e november, men vem orkar vänta? Och sen när är det förbjudet med dekorationsljus? Efter skolan gick jag via Tarjoustalo och köpte en uteljusslinga som jag tänkte lägga i risbusken som vi har bredvid dörren. När jag kom hem och hade pyntat fint skulle jag lägga på ljusen för att beundra det jag åstadkommit, men då märkte jag att Tarjoustao hade pissat mig i ögat. Det fanns ingen adapter med i paketet, så ljusen gick inte att plugga in i väggen.. Så allt kråtande var förgäves. Nu har jag juleljus, eller så kallade "julemörker"..

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!