Apr 11, 2016

Everything happens for a reason

Det har varit en påfrestande vecka såväl fysiskt som psykiskt. 
Ibland är det bara så att man måste säga ifrån, säga att nu räcker det.
Allting känns mycket bättre efter att man står upp för sig själv och det man tror på. 
Men nog om såna tråkigheter, allting händer för en orsak och jag ser bara en ljus framtid. Den bästa medicinen som finns är att spendera tid med familj och vänner, och det är precis vad jag har gjort under veckoslutet. Tänkte visa er lite vad för kul jag har hållit på med, bilder på människor som gör mig glad. Bland annat min kära systerson och syster som var här på besök. Älskar dem så mycket att jag nästan går sönder och är så lycklig över att få ha dem i mitt liv.


//It has been a very challenging week both mentally and physically. Sometimes you will come to a point in your life when you have to defend yourself, and say "that's enough". Everything will feel much better when you stand up for yourself and what you believe in. But enough with such sad things, everything happens for a reason and I only see a bright future ahead. The best medicine is to spend time with family and friends, and that is exactly what I have done this weekend. I'm gonna show you some pictures of what I have been up to, pictures of people that make me happy. Such as my wonderful nephew and sister that came to Helsinki for a visit. Love them so much that it hurts, and I am so blessed to have them in my life.//







No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!