Mar 23, 2016

It starts with a bush..

Jag har inte på länge haft inspiration att blogga. Ibland går man igenom saker i livet som man behöver reflektera över, och är det endaman kan fokusera på. Men nu när vårsolen och påsken knackar på dörren så kände jag att det var dags att uppdatera igen. Igår pyntade jag min "påsk buske" som jag kallar den. Tänkte att det kunde vara en bra start att dela med mig av den. Den gör mig glad. 

//I haven't had inspritation to blog in a while. Sometimes you go true stuff in life that needs a bit of reflection, and is all you can focus on. But now when the spring sun and easter is knocking on the door, I felt it was time to pick up where i left off. Yesterday I made an "easter bush" (that's what i call it), and thought it could be a good start to share it with you. It makes me happy.//





No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!